Berfe Sancar

YAZI ARŞİVİ

TOPLAM 11 YAZI

FARKLI, ŞIK, ELEGANT: 'LUCCA STYLE'

Gizemli ve sıra dışı bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız? Cevabınız evet ise gelin sizinle birlikte İstanbul’un kalbinin attığı Bebek’e uzanalım. Cem Mirap’ın kurucusu olduğu Lucca, yıllardan beri süregelen bir popülarite ile Bebek’in en gözde mekanlarından biri.

12 Aralık 2019 11:37
BİR VADİ İSTANBUL VAZGEÇİLMEZİ: THE GALLİARD BRASSERİE

Güneş, iyice elini ayağını çektiğine göre bizlerin de mekan seçimlerimizi gözden geçirmemiz gerekecek. Kışı sevmeyenler, kapalı mekanları sıkıcı bulanlar hiç endişelenmesin. Çünkü Geccemekan sayesinde artık kış akşamlarınız çekilmez dert halini almayacak. Sizleri her an huzurlu hissettirecek, mutfağıyla adından sıkça söz ettirecek ve sizi kendilerinin müdavimi yapacak bir yere götürüyorum...

25 Kasım 2019 14:36

14 Ekim 2019 14:24
EN LEZZETLİ BALIK, EN LEZZETLİ ET!

Mevsimin en güzel zamanlarını yaşarken sizler için çok keyifli iki mekan keşfettim. Et severler için ve balık severler için bu iki mekan vazgeçilmez olacak!

11 Ekim 2019 14:34
KAHVALTININ DUAYENİ, KARAKÖY’ÜN GURMESİ: NAMLI GURME

Karaköy’de katlı otoparkın altında, tarihi yarımadaya yüzünü dönmüş, Topkapı Sarayı’nı selamlayan ve misafirlerine 2007’den beri en iyi kahvaltıyı sunmayı misyon edinen, Mısır Çarşısı kıvamında konsept bir mekan; Namlı Gurme.

30 Mayıs 2019 10:14
LA’ZİZA RESTAURANT & LOUNGE BEBEK: BEBEK’TE YEPYENİ BİR MEKAN

İstanbul Bebek’te geçtiğimiz şubat ayında açılan, lezzetli yemekleri ve güzel nargileleriyle ön plana çıkan La’ziza Restaurant Lounge’da iftar yemeğine gittim. Bebek’in tam merkezinde yani kalbinde yer alan @lazizabebek in kapısında bir valesi var. Bu konuda rahat olabilirsiniz zira Bebek’te her zaman bir park problemi vardır.

08 Mayıs 2019 12:27
AMALFİ SAHİLLERİ İTALYA: İTALYA’NIN EN GÜZEL KIYILARI

Geçtiğimiz hafta altı günlük çok hızlı ama bir o kadar keyifli bir İtalya sahilleri gezisi yaptık. Rotamızda Amalfi sahilleri, Capri Adası ve Cinque Terre kıyıları vardı. Şimdi tüm deneyimlerimi sizlerle tek tek paylaşacağım.

02 Mayıs 2019 10:48
GRİLL POLONEZ VADİ İSTANBUL: ETE DOYURAN MEKAN

Senelerdir bildiğim ve sevdiğim, pek çok insanın da memnun olduğunu gözlemlediğim tertemiz ve lezzetli bir mekandır Grill Polonez. Et konusunda güvenilir mahalle kasabı kıvamında modern ve nezih bir etçidir diyebilirim. Et ve steak ağırlıklı ve doyurucu bir menüsü vardır her zaman. Çoktandır gelmemiştim, bu hafta da burayı bir ziyaret edeyim dedim şimdi size izlenimlerimi aktaracağım.

08 Nisan 2019 12:28
YÜKSEL BALIK TARABYA: YILLAR GEÇSE DE DEĞİŞMEYEN LEZZETLER

İstanbul’un ve hatta Türkiye’nin en gözde Balık restoranları arasında yer alan “Yüksel Balık”ın yaklaşık bir buçuk sene önce Tarabya’da açılan şubesindeydik cumartesi akşamı. Dostlarla buluşup meze ve balık keyfi yapmak, uzun uzun oturup sohbet etmek için yirmi senedir gittiğimiz klasik mekanımızdır Yüksel. Biz Yeşilköy'de alıştık Yüksel'e. Şimdi de Tarabya'yı deneyimlemek istedik ve kalktık Yeşilköy'den Tarabya'ya geldik.

01 Nisan 2019 09:49
LACİVERT RESTAURANT - BOĞAZ'DA EN GÜZEL BRUNCH

Bahar geldi hepimize bir kıpırtı bir cıvıltı geldi sanki. Bununla beraber artan hafta sonu trafiği biraz can sıksa da şehrimiz o kadar güzel ki kızsak da küsemiyoruz ona. Bahar gelince cumartesi ve pazar günleri kahvaltı veren restoranlar hınca hınç dolmaya başlıyor, sizler de bizlerden öneriler almak istiyorsunuz. Biz de boş durmuyor geziyor, deneyimliyor ve beğendiğimiz restoranları tüm detaylarıyla sizlere aktarıyoruz.

25 Mart 2019 11:37
KUZEY IŞIKLARI GEZİSİ: LAPLAND-ROVANİEMİ-FİNLANDİYA

Lapland (Laponya) dediğimiz yer; İsveç, Norveç ve Finlandiya’nın kutup dairesi (Arctic Circle) içinde kalan en kuzey kesimlerinin olduğu ortak bölge. Rovaniemi de Finlandiya’nın kutup dairesi içinde yer alan masalsı bir şehri.