Kuruçeşme’den Arnavutköy’e en iyi mekanları keşfettik!

Bambaşka bir konsept ile karşınızdayız! Bölge bölge gezerek sizlere En’leri seçmeye karar verdik ve sabahın erken saatlerinde yola koyulduk… Kuruçeşme’den başlayıp Arnavutköy’e uzanan maceramızda bakın neler yaşadık?

22 Nisan 2017 13:00
İlk keşif adresimiz Kuruçeşme’nin en yenisi ve yeni gözdesi: Fahham
“Bu keyifli güne güzel bir kahvaltı yakışır” diyerek kulaktan kulağa yayılan o meşhur Fahham kahvaltısı ile güne başlayalım istedik. İlgili karşılama sonrası inanılmayacak genişlikte olan menüden seçim yapmamız biraz zaman aldı, seçenek o kadar çok ki… Güler yüzlü Fahham ailesinden de yardım aldıktan sonra kararımızı verdik ve bu harika lezzetleri beklerken mekanın özenli dekorasyonu ilgimizi çekti. Ne kadar emek verilerek yapıldığı her ayrıntısına verdiklerini önemden de anlaşılıyor olacak ki mekan ile ilgili duyumlarımızda zaten hep bu yöndeydi.Daha öncede akşam yemeği yeme fırsatı bulduğumuz Faham’a bayıldık diyebiliriz.Yeni olmasına rağmen oturmuş sistemi,tecrübeli çalışanları ile uzun süredir buradalarmış hissine kapılabilmeniz mümkün…Boğaz’a doyup manzaranın keyfini çıkara çıkara enfes bir kahvaltı edebileceğiniz sadece kahvaltı ile kalmayıp öğle ve akşam yemekleri için tercih edebileceğiniz mekanlar arasında…
Denizin mis gibi kokusunu içimize çektikten sonra sıra geldi ikinci durağımıza…Arnavutköy ! En sevdiğimiz semtlerden olan Arnavutköy sık sık uğradığımız noktalardan. Peki bizim için Arnavutköy’ün en keyifli mekanları nereler mi? İşte başlıyoruz…

İlk olarak Hudson !
Akşamları oldukça hareketli olan Arnavutköy sokakları erken saatlerde de cıvıl cıvıl. Herkesin dilinde olan Hudson’a uğramadan olmaz dedik ve çay kahve keyfi için kendimizi bize göre Arnavutköy’ün en zevkli mimarisine sahip olan Hudson’a attık. Havalar güzelleşince gündüzleri ve akşamüstleri de oldukça keyifli oluyor Arnavutköy’de… Bu kadar keyiflenmişken uslu durur muyuz? Küçük bir tatlı kaçamağı yaptık… Poşe armut ve Yaban mersinli cheesecake tercihimiz oldu.

Tek kelime ile BA-YIL-DIK !

Arnavutköy’ün olmazsa olmazı balıkçısı: Zıpkın
Arnavutköy de iyi balık ve meze yiyerek kaliteli hizmet alabileceğiniz balıkçıların başında gelen Zıpkın, iki katlı Boğaz manzaralı binasında hizmet vermeye devam ediyor.Mekanın sahibi İzmir’li olunca Ege geleneği olarak mezeler tepsi ile masaya gelmezmiş.Bizde hemen meze dolabına doğru yöneldik,günlük yapılan leziz mezelerden tercihlerimizi yaptık.Hem görüntü hem de lezzete eşsiz Boğaz manzarası da eklenince keyfimize denecek yoktu doğrusu. Zıpkın’da bizi şaşırtan ve kendine hayran bırakan lezzetlerden sonra şaşırtan bir başka konu ise alışılagelmiş balıkçılardan farklı olarak menülerinde risotto ve fettuccini olmasıydı. Zamanımız kısıtlı olduğu için bu lezzetleri deneyemesek de sözünü aldık… Farklı konseptler arayan, yeniliği severler için nokta atışı olan Zıpkın, hele ki “bir tek meze olsun, bana yeter” diyenler için doğru adres…

Veee rotamızı bizden her zaman tam puan Whisper’a çeviriyoruz
Güler yüzlü ekibiyle her zaman 4 4’lük iş çıkaran Whisper yine gönlümüzü feth etmeyi başardı.Yeni menüsünden bir çok lezzet tatma imkanını bulduğumuz Whisper menüsü her zaman ki gibi zengin her zaman ki gibi harika lezzetlerle donatılmış. Tavuklu Sandviç, Somon Şiş Salata, Mini Burger,Çıtır Ördek,Fırında Üç Mantarlı Organik Tavuk Sarma, Rigatoni Bolognese denediğimiz ve bayıldığımız lezzetler arasında. Arnavutköy’ün en sevdiğimiz mekanlarından olan sık sık ziyaret etme imkanı bulduğumuz Whisper artık cumartesi günleri saat 14:00’dan itibaren kapılarını Happy Hour için açıyor…Duyduk duymadık demeyin ! Her zaman yeniliğe açık olan bu mekan yüksek nabızla devam ediyor.Biz bu aileyi, Arnavutköy’e kattığı enerjiyi çok seviyoruz…

Keşfimizin son durağı ise yılların vazgeçilmezi: Bodrum Mantı
Yıllara meydan okuyan, dur durak bilmeyen ve kendine has bir kitle yaratmayı başaran Bodrum Mantı neredeyse tüm popüler noktalarda şube açtı. Duvarlarında ki resimlerden de anlaşıldığı üzere bir çok ünlü isimle burada karşılaşmanız mümkün çünkü Bodrum Mantı’ya adımını bir kere atanın vazgeçmesi pek de mümkün olmuyor. E hal böyle olunca mekan da dolup taşıyor… Şip şak servisi ve değişmeyen lezzetleri ile bizim de sık sık uğradığımız mekanlar listemizin başını çekmeyi başarıyor. Gelelim favorilerimize; çıtır bihter, kıymalı çiğ böreği,kızartma ya da haşlama şeklinde isteğinize göre servis edilen içli köfte ve bizce mantısı kadar iddaalı olan çökertme kebabı.Tatlıyı da unutmamak lazım…Kağıt Bebek. Tadı hala damağımızda,şimdi olsa da yesek !

Gecce eğlenceye devam etmek istiyorsanız, bu hattın en iyisi kesinlikle Sortie.

Doğum günün kutlu olsun Huqqa

Sanat, cemiyet, spor ve iş dünyasından birçok ismin uğrak mekanlarından biri olan Huqqa; açıldığı günden beri zengin menüsü, konumu ve dekorasyonuyla İstanbul Boğazı’nın en çok ilgi gören mekanları arasında. Geçtiğimiz günlerde 4. yaşını kutladı!

Adres: Kuruçeşme Mah. Muallim Naci Caddesi No:56, Kuruçeşme

Adres: Arnavutköy Mah., Bebek Arnavutköy Caddesi No:69, Beşiktaş
Tel: 0542 302 05 05

Akıntı Burnu

Arnavutköy’de İstanbul Boğazının muhteşem manzarası eşliğinde zengin menüsü,taptaze deniz ürünleri ve günlük hazırlanan mezeleriye balık tutkunları için vazgeçilmez bir adres.

Mira Balık

İstanbul Boğazının eşsiz manzarasına sahip Arnavutköy’de Boğaz köprüsü ve Kuleli’nin ışıkları ile aydınlanan keyifli bir bahçe içinde hizmet veren Mira Balık lezzet tutkunlarının vazgeçemediği Boğaz’ın en samimi balıkçısı konumunda.

Atlas Balık

Boğazın büyüsünü lezzetle buluşturan adres.. Adını , dünyayı omuzlarında taşımak zorunda kalan deniz kızı Kıymene’nin oğlu Atlas’tan alan restoran, muhteşem boğaz manzarasıyla Arnavutköy’e yeni bir soluk getirdi.

Luzia

Arnavutköy’de mahallenin bir parçası olmak isteyen Luzia.. Burada iyi kahve,iyi içki,iyi yemek,iyi muhabbet var.

Cult

Arnavutköy’de daha 2 aydır hizmet vermesine rağmen revaçta.. Hafta içi 15.00-12.00 , Hafta sonu 15.00-02.00. Üç farklı katta Dj performanslarıyla müşterilerine hizmet veriyor. Koktelyleri ile meşhur olan Cult , pazar günleri 17.00 da başlayan Happy Hour la hepinizi beklemeye devam ediyor..

İstanbul'un altını üstünü getirmeye devam edeceğiz!

İstanbul, deniz, muhteşem hava... Bahar ayı geldi... İstanbul'un en güzel zamanları başladı her yer cıvıl cıvıl .. Artık her yerin keyfini daha çok sürebileceğiniz zamanlar tam da bu zamanlar! Bizde, Sık sık ziyaret ettiğimiz bu güzel mi güzel semtleri bugün sizler için keşfettik. Aman devamı gelmeyecek sanmayın ! Daha çok yolumuz var. İstanbul’u sizler için karış karış gezmeye ve keşfetmeye devam edeceğiz. Durmak yok semt semt sokak sokak gezip "En"leri sizler için bulup yazıcağız. Bizim için dopdolu, çok keyifli bir gün oldu umarım sizde okurken bizim kadar eğlenirsiniz…

Takipte kalın!
YASAL UYARI: Haberin kopyalanması yasaktır. Haber, sadece geccemekan.com’a link verilerek kullanılabilir.Bunun dışında kopyalayanlar hakkında kanuni işlem yapılacaktır.
Bağlantılar: arnavutköy , kuruçeşme , mekanlar

PAYLAŞ

• Bunu Facebook'da paylaş!
  • Bunu Tweet'le!
  • Bunu Google Plus'ta paylaş!